miércoles, 16 de septiembre de 2015

Benvingut quart curs!



El temps passa, quasi sense adonar-me han passat 3 anys cursant el Grau d´Educació Infantil i ara avui començo la nova i darrera etapa d´aquesta experiència envers a una nova vida, quart curs,  la de poder  ser i exercir de mestra de com jo dic, aquests bojos baixets !!  
Termina el verano, y con él...


https://flic.kr/p/8yh2Zz


Com he dit abans, començo quart, estic amb moltes emocions, per una banda amb moltes ganes de finalitzar el Grau i per altra amb moltes expectatives de les assignatures que tinc que cursar, per una banda crec que l´assignatura de Mitjans i Recursos Tecnològics serà molt profitosa per a mi, degut a que se que és de vital importància estar ahi en les noves tecnologies, ser competent en aquest aspecte perquè la societat canvia i amb ella, els nostres infants, llavors , no puc i no vull quedar-me enrere en aquest aspecte, estic motivada al mateix temps que amb una mica de por de no saber com fer les coses però de segur que va tot be. 

L´assignatura Família i Escola també espero assolir competències sobre tot de estratègies de comunicació amb les famílies, dels canals a utilitzar per apropar l´escola a les famílies i en conseqüència per dur a terme una bona i de qualitat comunicació, penso que  és important sabre tots els tipus de famílies, cultures, diferents contextos, perquè sense aquesta informació no és possible arribar a les famílies dels infants. A més a més, penso que aquesta assignatura m´ajudarà a conèixer molt més la realitat en la que vivim en aquests moments de crisis, com han canviat les estructures familiars, d’immigració, la pobresa, ets i com tot afecta a la vida dels infants. 


Afronto amb molta il·lusió l´assignatura de Literatura Universal Catalana, crec que els contes a l´etapa d´infantil són imprescindibles, les rondalles i tot el que envolta aquesta temàtica, ja que mitjançant els contes es poden treballar molts aspectes tal i com vaig exposar al meu projecte de millora que vaig fer l´any passat a l´escoleta Mafalda.

Tanmateix penso que l´assignatura de Castellà serà imprescindible, sobretot el tema del debat que m´han comentat. Crec que una mestra ha de sabre comunicar-se correctament i controlar la llengua castellana, com fer resenyes, ets.

L´assignatura de projectes artístics la veritat que me té una mica desconcertada, no se realment en que consistirà, aquesta assignatura serà tot un repte, que em depararà el futur? No ho se, ho descobriré poc a poc.

Aquest any és especial, el darrer any, cursaré les meves pràctiques de 3-6, amb molta il·lusió i podent demostrar tot el que sé, tot el que jo sóc, quina idea més meravellosa veritat? Ja us contaré, i podré comparar amb aquell vídeo de quin tipus de mestra vull ser que vaig fer a primer curs a l´assignatura de Bases Didàctiques, i veure si les meves expectatives s´han complit.

Us deixo un video d´en Frato:

No hay comentarios:

Publicar un comentario